HOŞÇA KAL (podcast)

 




"Kalbi kanar mı insanın? Kalbin kanı içine mi akar? Kırmızı, parlak kan mıdır kalbimi sıkıştıran, nefesimi yarım bıraktıran, bir türlü tamamlayamadığım nefesimi. Yarısı sende mi soluğumun? Kalanı bana yetmiyor."

İçimizi ısıtan hikayelerle devam edelim; biraz da kinaye ekleyerek.  Keyifli dakikalar dilerim.

Yazan ve Seslendiren: Evrim EKER






Not: 

Bu yayında sırasıyla: Turkish Electro Funk Mix(Yasin Bağlama (edit), Electro Bağlama; Farid Farjad (Kelebekler de Ağlar); Oya & Bora (Belli Belli) ve Yonca Lodi (Aldım Başımı Gidiyorum) eserlerine ve değerli sanatçılara yer verilmiştir, her birine ayrı ayrı sonsuz teşekkürler. 

Yorumlar

  1. Her emek yüce bir değer. Bu günkü konu hem özel, hemde güzel. Çok güzel tanimlamalar yer almış. Başarılı bir çalışma. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Unutmak iyi geliyor asılda kalp en gülmek hissettirmek güvercinin özgürlük ve barış mı acaba sevgi mi?neden varmıki.Sevgi varmı ki...Hiç yokki kalpin
    kanı insanı yaralarvküsmeye ne gerek Gidene hoşçakal 💙Sesininiz yüregimenize sağlık.💙

    YanıtlaSil
  3. Müthiş canım 🥰🙏 sağlıklı günler dilerim. HOŞÇA KAL 💙 (Sergül)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim can dostum, sevgilerle 💙

      Sil
    2. Harıkasınız emeklıerınıze yuregınıze saglık🙏🙏🥰

      Sil
    3. Teşekkür ederim 🙏

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ

TEK TEK UNUTMALI (podcast)