HİÇBİR SAKINCASI YOK KIZIM (podcast)



Merhaba sevgili paydaşlarım, 

Bugün, sizlerle "Hiçbir Sakıncası Yok Kızım" isimli podcast ile birlikteyiz. Bu başlığı mutlaka hatırlayanlarınız vardır, 2021 yılında yazdığım bir yazı, bu defa sesli olarak yayınlamak istedim.

Kız çocuklarının yetiştirilmesinde kendine yeterlilik, özgüven, onurlu ve kendine özgü bir yolun değerini öğretmenin çok önemli olduğunu biliyorum; çocuklarımıza sevgiyi anlatmanın güzelliğini de. Özellikle de değişen dünya düzeninde daha da önemli olduğunu düşünüyorum.  Bu sebeple "zamansız metinler" diye adlandırdığım metinlerimden biridir bu yazı, tarihine bakmayın siz :)   

Bu defa sesli olmasının yanı sıra, bir sürpriz ile, seslendirme bu yayında bana ait değil, sevgili kardeşim Esin yaptı, böylece onunla ilk ortak yayınımız oldu, mutluyum. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyor, sizleri onun sesiyle baş başa bırakıyorum.

Keyifli dakikalar dilerim. 


Yazan : Evrim Eker

Seslendiren : Esin Eker




Teşekkürler;

Bu yayının altyapısında yer alan Yalın (Onun yolu), Onbra Noanykhar, Turan Ethno (Ep Typah), Şecaattin Tanyerli (Sevgi), İlhan İrem (Sevgi Sevgiyle Çoğalır) tüm eser sahiplerine ve yorumcularına sonsuz teşekkür ediyorum. İyi ki var oldunuz ve bu eşsiz şarkılarla bizleri buluşturdunuz. 

Yorumlar

  1. Esin-Evrim kardeşler harikasınız. İlhan İrem de ruhu şad olsun çok iyi olmuş. Kız çocukları özgür olmalı 💞💞💞 (Sergül)👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can dostum, sen daha da harikasın, teşekkür ediyoruz 🙏💙
      İlhan Irem'i rahmetle ve sevgiyle anıyoruz, iyi ki geçti hayatımızdan 🙏

      Güçlü, nazik ve adımlarından emin kız çocuklarına ve özgürlüklerine 💙

      Sil
  2. İnsanların şu güzelim dünyamıza yaptığını hiç bir canlı yapamaz ki,Yılkı olabilmek ne kadar güzel Sevgi olabilmek Denizin ve gökyüzün Mavisinde Doganın yeşilin de💙💚 Tebrikler,dost kaleminize Esin hn.sesine yüreginize güç,güzellik, huzur sağlık mutluluk başarı dileklerimle 🙏👏🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten, samimi yorumlarınıza ve güzel dileklerinize sonsuz teşekkürler 🙏

      Bahsettiğiniz sevgi yoldaşınız olsun 🙏 Umutla kalın 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ

TEK TEK UNUTMALI (podcast)