BİR MECZUP (podcast)

 




Bazen hikayeyi güzel bir sesten dinlediginizde, "iyi ki yazmışım" dersiniz. Bu yayın, tam olarak işte böyle. Keyifli dakikalar dilerim. 

Sevgili kalem dostum Bülent Evran'a Bir Meczup'a güzel sesiyle hayat verdiği için teşekkür ederim. 

Yazan:Evrim Eker

Seslendiren: Bülent Evran

Fotoğraf ve şiir tutkunuysanız @evrankaptan İnstagram adresinden Bülent Evran'ı takip etmenizi öneririm. 

 




Teşekkürler;

Bu yayının altyapısında yer alan Def û deng - Tarık Aslan, Burcu Yankın, Fırat Alkış 2013; Ervah-ı Ezel Fon Müziği; İnsan Olmaya Geldim, Yedi Karanfil;  Koray Avcı - Pirlere Niyaz Ederiz; Rahatlatıcı bendir çalgısı, Bilal Ünal; Timuçin Esen - Haydar Haydar ;  Zahid Bizi Ta'n Eyleme, Fahir Atakoğlu, Aytekin Ataş, Soner Akalın tüm eser sahiplerine ve yorumcularına sonsuz teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız ve bu eşsiz şarkılarla bizleri buluşturdunuz. 

Yorumlar

  1. Yüreğine sağlık pirim sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  2. Yazan kalem güzel yazmış, seslendiren yürek koymuş ve buna eşlik eden müzikler çok hoş olmuş. Emeğiniz için teşekkür ediyorum.🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, değerli yorumunuzla mutluyum 🙏😊

      Sil
  3. Yüreğine ve emeğine sağlık yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  4. Merhaba vakit varken keyfince tüketmek hayatı,MECZUP🙏 Tebrikler 👏

    YanıtlaSil
  5. Zihin açan ve ilham verici bir konu olmuş. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ

TEK TEK UNUTMALI (podcast)