Bir Delinin Notları BEN BİR PİLİM (podcast)

 




" "Tanrı aşkına, bir an durun, işinizi bırakın, etrafınıza bakın" diyor Tolstoy.

Oysa günlük uğraşılarımız bizim için ne güzel bir kaçıştır. Çoğumuz şikayet etsek de, çok işim var, hiç vaktim yok desek de, en çok da şikayet edenlerimiz günlük işlerin müptelasıdır. Alkol bağımlılığı gibi, doz arttıkça sarhoş olma eşiği yükselen bünyenin, günlük işlere kaçış süresi arttıkça da kaçtığı şeylerle arasındaki mesafesi artar. 

Bu bir delilik!"


Bu podcast ile kendinizden çok şey bulacağınıza eminim; keyifli dakikalar dilerim.

Yazan ve Seslendiren : Evrim Eker 






Teşekkürler:

Yayında kullanılan müziklerde Ersin Güler Akan (Arka Bahçe), Cem Karaca (Beni Siz Delirttiniz), Sena Şener (Kendim Ettim Kendim Buldum), Hande Yener (Nasıl Delirdim), Sahibinden (Kendim Ettim Kendim Buldum) ve Nasıl Derler Bilirsin (Tertemiz Delirdim) eserlerine yer verilmiştir. Kendilerine tek tek teşekkür ederim, iyi ki varsınız. 

Yorumlar

  1. Harika olmuş. Emeğiniz için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. “Ruhun özgürlüğüdür, delilik.”
    Kaleminize, ağzınıza, yüreğinize sağlık Evrim Hanım.👏🏼👏🏼🧿🧿

    YanıtlaSil
  3. Merhaba akıllı olupta şu dünyanın kahrını çekecegimize ne kadar güzel delilik.kolaymı ki yaşadıklarımız,Delirttiler işte bu yüzden pil bitiyor ne yazıkki😔Kaleminize, sesinize sıhhat versin Evrim hn.🙏Daim olsun paylaşımlar💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuza teşekkür ederim, dilerim sevgiyle ve delirtmeyenlerle sürsün yaşamınız.

      Sil
  4. Sınan Gitmez16 Mart 2024 09:22

    Samuel Beckett dediği gibi,
    Hepimiz deli doğarız. Bazılarımız deli kalırız.
    Delirmek bazen gerçekliğe verilecek en uygun tepkidir.Bu yüzden sağlıklı güzel günlerde yaşamak dileğiyle,kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Delirmek bazen gerçekliğe verilecek en uygun tepkidir" ne doğru bir yorum olmuş, tam olarak böyle. Teşekkür ederim, sağlıkla ve sevgiyle kalınız.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ

TEK TEK UNUTMALI (podcast)