YOLCULUK (podcast)

 


"Yolcu olmaktan ötede yolculuğun kendisidir önemli olan."

"Yolculuk" isimli podcast ile sizlerleyim. Sıcak hikayeler, içimizi ısıtmaya devam etsin. Keyifli dakikalar dilerim. 

Yazan ve Seslendiren : Evrim Eker



Teşekkürler,

Bu yayının alt yapısında yer alan eşsiz müziklerde, Asu Maralman (Yollar şarkısı) ve 3 Hürel (Sevmek İsterdim şarkısı) ayrıca Josh Lippi & The Overtimes şarkısı tercih edilmiştir,  sonsuz teşekkürler. Yayında Edip Cansever'in "Ne Çıkar Siz Bizi Anlamasanız da" isimli eserinin son üç dizesine yer verilmiştir, üstada teşekkürler.


Yorumlar

  1. Yüreğine ve ellerine sağlık. Çok güzel ve anlamli olmuş. Zevkle dinledim. Güzel eserler üretmek emek ve yürek ister. Kulu olsun.

    YanıtlaSil
  2. O uzak evlerden biri de benim 🥰🙏Diline yüreğine sağlık 💙
    ( Sergül)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim canım dostum, yuregimdesin, teşekkür ederim 🙏

      Sil
    2. Sende her zaman 🥰🙏

      Sil
  3. Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sinan Gitmez16 Mart 2024 08:27

    Yüreğinize, ağzınıza sağlık.İnsan dinlerken kendinden birşeyler buluyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ

TEK TEK UNUTMALI (podcast)