TEK TEK UNUTMALI (podcast)







Ezberimden sözcükler eksiltmeli, yavaş yavaş unutmalıyım seni. Mesela "elma', bunu unutsam ilk olarak. Senden, anılarından bir şey eksilecek. Hadi unuttum diyelim; elma satın alırken ne diyeceğim? Neyse, elimle işaret ederim olur biter. Hem ben, elma sevmem ki, neyse boş laf bu; sevip sevmemek yani. Elmayı sevmem değil ki konu, seni unutmak.

Ezberimden diyelim sildim elmayı; onu yiyen birini görünce ne yapacağım? Gözlerimi kapatırım olur biter. Olup bitmez işte! Gördüğüm için kapanacak gözlerim; görmüş olurum. Ha, bir defa görünce de, aklıma kazınır o an. Beynim bir kodlama yapar, hemen. Eski plakların çekmecesini açar, oradan senin elmalı plağını bulur, o son andaki görüntüye kodlar. Yetmez; bir de takar plak çalara, sesini dinletir. Üstelik gözümü kapattığım an, daha derine inersin.


Yine de tek tek unutmalı kelimeleri. Kelimeler yetmez, sesleri de. Sesler de yetmez kokuları da. Sonra martıları, evi, denizi, gökyüzünü, göz yaşlarını ve gülmeleri de. Bir de kendimi unutmalı, yoksa nasıl olacak? Geriye kalmaz bir şey. Kalmasın... Bu gürültülü sessizlikten kurtulurum böylece.

E.E

Not: Bu yayında ilk kez seslendirme yapıldı. Keyifli dakikalar dilerim. 

Seslendiren: E.E

Yorumlar

  1. Yetmez birde kendini unutmalı😌sonsuz ayrılıkmıdır,geçmiyor zaman.Her gece hep aynımıdır ve hep sonsuzmu kalacaktır.👏yorum yapamıyorum Tebrikler sesiniz HUZUR verdi.😊🙏💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette sonsuz değil hiçbir şey, ama ateş de düştüğü yeri yakıyor işte.
      Teşekkür ederim, değerli yorumunuza. 🙏

      Sil
  2. Çok başarılı, tebrikler..!👍😇👏🙋🏻‍♂️

    YanıtlaSil
  3. Güzeldi.. Başarılı... 👏👏👏💕

    YanıtlaSil
  4. Unutmak yok sadece alışmak var...çünkü unutmak diye birşey yok hem ne gerek var unutmaya hatırlamak çok değerli farkında olup hatırlamak daha güzel unuttuğun hiç birşey geliştirmek seni...sevgi ve sayğılarımla

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı👏🏻👍🏻🫶

    YanıtlaSil
  6. Neden bu kadar duygusallaştım ki yazını okurken 😢 harika olmuş canım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oluyor işte 😊Keşke isminizi görebilseydim, teşekkür ederim yorumunuza 🙏

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAŞASIN CUMHURİYET!

ÇAĞIRMA BENİ